loading...
آتیش پاره
ارمی آتیش پاره بازدید : 214 دوشنبه 28 تیر 1389 نظرات (0)
توی مراسم اعتکاف داشتم با دوستان خداحافظی میکردم که یکی از رفقای خاله(خاله بزغاله)بهم یک ختم  نحج البلاقه داد منم با تردید قبول کردم

اخه تاحالا شاید ۲بار بازش کرده بودم

ولی ....

اول عربی شو  خوندم   خدایش هیچی نفهمیدم

بعد ترجمش را خوندم .....

وای که چقدر نازه

تاحالا با هیچ کتابی این قدر حال نکرده بودم

وقتی مولامون خدا را توسیف میکنه  نمیدونم چی بنویسم  من خودم از وصف نحج البلاقه خیلی شنیده بودم ولی تا نخونده بودمش نمیفهمیدم چیه؟

چرا ما ازش دوریم ؟

خودمو میگم قبلا اگه این کتابو میخوندم شرمم میشد به دوستام بگم  . میترسیدم بهم بگن امل ولی الان میبینم اونایی تا حالا این کتابو نخوندن خیلی عقبند خیلی

شاید یکی از دلایلی که ما نمازمونو زوری میخونیم این باشه که دینمونو نمیشناسیم

الان درک میکنم که وقتی یه آخوندی بالای منبر میگفت انگلیسی ها قرآن هارا به داخل تاغچه ها بردند یعنی چی

زیادی ادبی شد

میریم زیر دیپلم

بذگریم

زندگی را باید شناخت (کلا امروز رفتم  تو فاذ نصیحت )

بی خیال بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1,042